Motive pentru care vreau să îmi petrec restul zilelor alături de ea

Pentru că vreau să îmi privesc întotdeauna sufletul în oglinda zâmbetului ei.

Pentru că vreau să fiu singurul care o răsfață, care o alintă, care o îmbrățișează, care o protejează și care o iubește.

Pentru că fără ea zilele s-ar transforma în nopți.

Pentru că iubesc modul cum privește spre adâncul ființei mele, cu grijă, cu dragoste, cu respect, cu încredere, cu răbdare, cu zâmbet.

Pentru că diminețile nu sunt frumoase decât pe așternutul șifonat pe care ne trezim amândoi somnoroși și totuși bucuroși.

Pentru că nopțile nu sunt calme decât sub clarul ochilor ei mari, căprui, calzi și dulci.

Pentru că vreau să îi compun poezii toată viața.

Pentru că fără ea nu aș ști cum să tac, cum să ascult, cum să visez, cum să simt, cum să iubesc, cum să fiu.

Pentru că vreau să trăiesc alături de ea toate visurile noastre, iar pentru asta am nevoie de mai mult decât o singură viață.

Pentru că ochii mei ar orbi, fără ochii ei frumoși – draperii ce mă adăpostesc de realitatea brută, rece, gri.

……………………………………………………………………………………………………………………………………

Pentru că nu putem spune despre o iubire că a fost adevărată decât după ce o vom fi luat cu noi în pământ….

 

Sursa imaginii: Pinterest.com

~ by Crisego on April 28, 2014.

2 Responses to “Motive pentru care vreau să îmi petrec restul zilelor alături de ea”

  1. eh…ce sa mai zic? multumesc din suflet. >:D<

Your opinion counts

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 685 other followers

