Scrisoare către iubita mea

Draga mea,

Sincer să fiu, nici nu știu de unde să încep. Aș avea atât de multe să îți spun, încât mă gândesc că nu mi-ar ajunge o viață pentru a scrie această scrisoare. În concluzie, voi fi cât de succint voi putea.

În primul rând, încă mă mir că mă aflu aici. Oare este real? Oare nu este un vis? Mă gândesc și acum la clipele acelea în care eram atât de emoționat punându-ne unul altuia primele întrebări… Nu te cunoșteam aproape deloc, dar te doream atât de mult! Simțeam în glasul tău, vedeam în privirea ta frumusețea sufletului ce îți decora pe interior trupul atât de frumos! Pășeam ușor pe fiecare alee în parte, vizibil stângaci. Tu erai calmă, îmi vorbeai frumos, mă amăgeai în glumă spunându-mi că de fapt ție nu îți plac fotbaliștii, ci mai mult tenismenii, mă lăsai să visez, apropiindu-ți sufletul de mine cu fiecare gest pe care îl făceai….

În fine, timpul a trecut. Am început ulterior o poveste al cărei fir nu îl puteam anticipa, o poveste pe care o doream a fi frumoasă ca ziua aceea ce ne prinsese sub copacul înflorit din parc… Au trecut zile, după care mai multe zile, după care mai multe luni și tot așa. Te doream din ce în ce mai mult. Te iubeam din ce în ce mai mult. Te prețuiam din ce în ce mai mult. Privindu-te în ochi, simțeam de fiecare dată emoția primelor clipe. Încă nu îmi venea să cred că ești acolo, lângă mine, oriunde m-aș duce. A trecut vara, a trecut toamna, a trecut și iarna. După aceea a trecut anul, cu tot cu primăvara sa… Am reușit să înflorim împreună. Uitându-mă astăzi în spate, pot spune că am trecut împreună aproape prin toate. Ne-am iubit și ne iubim, ne-am avut și ne avem, ne-am zâmbit și ne zâmbim, am visat și visăm, ne-a fost dor și ne e dor, am plâns și plângem, am suspinat și suspinăm, ne-am bucurat și ne bucurăm, am făcut poze și facem poze, am călătorit și călătorim, ne-am creat amintiri și ne creăm amintiri, am fost supărați și suntem supărați, am iertat și iertăm, am fost penibili și suntem penibili, am fost copii și suntem copii, am fost maturi și suntem maturi, ne-am descoperit și ne vom descoperi toată viața.

Iubita mea frumoasă, cât de frumos este acest vis! Știi, stau mereu și mă gândesc…. îmi dau seama că de fapt tu ești o binecuvântare pentru sufletului meu. Tu ești OMUL care a fost creat pentru a mă găsi și pentru a mă salva la un moment dat. Și ai venit! Și m-ai salvat! Și nu o singură dată… Cred că fiecare om are un OM! Cred că fiecare om trebuie să își găsească binecuvântarea! Ce noroc, că mi-am lăsat sufletul deschis!… Altfel, cum ai mai fi putut intra!…. Mă gândesc că tu ești viitorul meu, nu doar prezentul. Anii vor trece, iar tu îmi vei purta mândră numele. La fel, anii vor trece, iar două mogâldețe cu ochi căprui ne vor striga mami și tati, umplându-ne sufletele de bucurie… Vom trece împreună prin toate etapele vieții, iar la final vom fi fericiți că ne-am întâmplat și că ne-am dus unul pe celălalt până la linia de sosire, până la poarta de sus, căci acolo este destinația celor ce iubesc și trăiesc prin și pentru iubire. Ne vom odihni împreună și vom zâmbi, fericiți și mândri că nu am lăsat nimic să ne atingă firul poveștii.

Cât de dragă îmi ești, iubito! Te iubesc din tot sufletul și te voi iubi până la final. Și dacă mă gândesc mai bine îmi dau seama că, din fericire, nu există final. Refuz să cred că nu vom avea cândva împărăția noastră, după ce ne vom fi trăit viața aici…. Până atunci, voi continua să te prețuiesc și să am grijă de tine și să îți fiu!

Închei această scrisoare, iubito, căci nu știu ce aș mai putea zice… Sper doar ca tu să simți întotdeauna tot ceea ce nu știu să exprim în cuvinte…. Te iubesc și îți mulțumesc!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Cu drag, al tău pentru totdeauna,

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              Cristian Verzea!

~ by Crisego on May 2, 2014.

2 Responses to “Scrisoare către iubita mea”

  1. cat de frumos… te invit sa vizitezi blogul meu:) cred ca iti va face placere

Your opinion counts

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 685 other followers

