O poză, în loc de cuvinte

Toamnă, la sfârșitul lui Iulie:)

~ by Crisego on August 1, 2012.

8 Responses to “O poză, în loc de cuvinte”

  1. Ce dor imi e de toamna… Satula mi-s crunt de canicula de afara, de arsita, de zilele pline de transpiratie si miros, de tot ce tine de vara! Astept toamna cu mare drag.🙂

    • hehe, si eu sunt satul de transpiratie si miros…dar caldura nu imi displace asa tare;)) astept si eu pentru unele motive toamna, dar cu siguranta nu pt ploi:)

  2. Vreau să vină toamna!

  3. Asta-i la tine-n oras?

  4. De la prea multă caniculă:))
    Personal nu prea îmi place toamna… Anotimpul meu preferat e primăvara, atunci când totul înverzeşte, revine la viaţă.

Your opinion counts

 
