Decăzând din decadență

Am decăzut. Destinul mi-a aruncat prosopul în ring și m-a ferit de măcel, lăsându-mă să mă bucur de tot ce mi-am dorit vreodată să am ocazia să întâlnesc. Am vrut să-mi dau întâlnire cu speranța, cu iubirea, cu focul, cu ploile calde de vară, cu fericirea – le-am întâlnit pe toate.  Ce frumoase sunt!

Trecutul e pătat de o decadență continuă, de lipsuri și regrete, de amintirea unor oase rupte de oboseala mersului în pustiu, de sângele amar al nopților geroase de iunie sau august. Trecutul înseamnă alter ego, prezentul înseamnă ego în tandem cu ea.  Trecutul e gri, prezentul și viitorul sunt de un roșu mirific.

În decadență totală fiind, sorții i s-a făcut milă, pare-se, și mi-a oferit o inimă caldă, doi ochi căprui și un zâmbet capabil să îmi răstoarne lumea cu fundul în sus. Norocul meu, că lumea mi-era deja pe dos. Am găsit iubirea, pacea, liniștea din spatele unei priviri calde. Am dezăzut din decadență.

[ Astăzi se împlinesc trei luni de când îi cunosc zâmbetul, ochii și sufletul. La mulți ani, scumpa mea! Te iubesc! ]

~ by Crisego on October 11, 2012.

6 Responses to “Decăzând din decadență”

  1. La multi ani dragilor!

  2. Sa va iubiti mult ! Ma bucur pentru voi🙂 si va doresc un sincer “La multi ani !” Frumos articol.

  3. Trei luni de cand (ne) zambim, (ne) iubim, (ne) privim si suntem fericiti! Te iubesc tare, tare! :*

Your opinion counts

 
