Chipul fericirii

Chipul fericirii,
așa cum îl văd eu zi de zi,
are ochii tăi –
ce căprui minunat!
Chipul fericirii plânge –
de fericire sau tristețe, uneori,
însă în el mă regăsesc,
mereu mai copil,
mereu mai pur,
mereu mai fericit,
mereu mai mândru că îl pot privi îndeaproape.
El nu minte,
nu înșală,
nu spune “da” de frica lui “nu” –
el îmi arată realitatea,
mai frumoasă,
mai caldă,
mai armonioasă decât am putut-o eu vreodată vedea.
Chipul fericirii are zambetul tău,
acel zâmbet ce mi-a arătat sensul universului,
care mă poartă zilnic pe Everest,
spre o nouă viață –
aer curat,
liniște,
pace cât vezi și simți.
Pielea lui e catifelată
și se lasă atinsă cu pasiune de palmele mele
obosite și însetate
de tine.
Chipul fericirii îți aparține!

~ by Crisego on October 14, 2012.

6 Responses to “Chipul fericirii”

  1. Fericirea are chipul nostru! :D<

  2. draguta poezia😉

  3. Poezia este a ta nu, adica creata de tine?
    Luandu-ma dupa poezie nu pot decat sa spun ca ai un mod frumos de a iubi, iubeste lucruri ce pentru alti sunt banale ceea ce ma incanta destul de mult.

Your opinion counts

 
