Răspunsul vântului

L-am întrebat de multe ori, atunci când mă aflam pe fundul oceanului speranțelor:

“Ce ai cu mine? De ce ești atât de violent? Chiar e nevoie să-mi crestezi pielea de fiecare dată când te abați asupra chipului meu? Te simt zi de zi, noapte de noapte, iar tăieturile pe care mi le provoci sunt mai adânci decât tăieturile oricărui cuțit înfipt vreodată în pieptul vreunui criminal. Nici măcar n-am comis vreo crimă. Chiar merit pedeapsa asta? Nopți nedormite, zile plânse, crize de nebunie sau schizofrenie, teama de mine însumi, îmbătrânire precoce…chiar era nevoie să mă familiarizezi cu toate astea? Care e motivul răutății tale?”

Iar el mi-a răspuns:

“Nu sunt rău. Sunt conștient de faptul că ești om și ai suflet, însă eu n-am făcut altceva decât să te călesc. Am ales să te chinui acum, pentru ca mai târziu să nu te mai temi de nimic, pentru ca tu să apreciezi pe viitor simplitatea la adevărata ei valoare, ca să nu cazi în păcatul celor ce aleg să își dedice viața detaliilor inutile și împovărătoare. Te-am schingiuit acum, pentru ca mâine să mulțumești naturii pentru mângâierea ei, pentru ca ochii tăi să plângă de fericire în fața unui zâmbet perfect, pentru ca sufletul tău să tresară la auzul liniștii ce inspiră iubire. Am fost dur, m-am comportat precum un comandant al armatei rusești, dar mâine îmi vei mulțumi. Acum ești pregătit să accepți simplitatea și iubirea așa cum se cuvinte.”

Și așa este. Vântul avea dreptate. Astăzi sunt un om nou, astăzi mă bucur de fiecare nouă zi pe care am șansa să o trăiesc, de fiecare sărut pe care aleasa inimii mele mi-l oferă, de fiecare “te iubesc”, de fiecare privire și de fiecare șoaptă. Astăzi am devenit prieten pe viață cu natura și cu universul. Iubesc copacii, iubesc frunzele acestora, iubesc vântul, soarele, luna, stelele și norii. Iubesc pământul, iarba, aerul și apa. Astăzi respir simplitate. Astăzi am grijă de sufletul meu și de ale celor dragi mie.

Îți mulțumesc vântule, căci mi-ai fost un adevărat profesor. Îți mulțumesc că m-ai trezit și m-ai învățat să trăiesc frumos!

La mulți ani, scumpa mea! Te iubesc enorm! Îți mulțumesc pentru că de trei luni mă încânți cu

săruturile tale, cuvintele tale, îmbrățișările tale, privirea ta, tăcerea ta și grija ta. Nu pot descrie

în cuvinte ceea ce simt exact, simt mult prea mult pentru a putea descrie. Te iubesc!

 

~ by Crisego on October 16, 2012.

2 Responses to “Răspunsul vântului”

  1. Ce frumoooos iubitu:* La multi ani nouaaaaaa! :D<

Your opinion counts

 
