Noul EP Dragonu’ – Dragoș V’o dă

Mă uitam adineauri pe Bro News, vrând să văd ce evenimente hiphop vor mai avea loc în viitorul apropiat și am dat de următorul anunț:

“Cu ocazia împlinirii vârstei de 27 ani, Dragonu AK47 ne prezintă, în premieră pe Bro News, una dintre piesele extrase de pe viitorul său material. „N-o să mai fiu niciodată un drogat” va fi inclusă pe EP-ul „Dragoș V’o dă”, care va fi lansat duminică, pe data de 28 octombrie, în The Silver Church Club. Pe scenă vor urca Haarp Cord, Specii, Atacuri de Panică, Flou Rege, Stress, Grigo, DJ Al*bu, gAZAh, Subsemnatu și Vlad Dobrescu.”

Sper din tot sufletul să pot ajunge la acest concert! Va fi, cu siguranță, de povestit nepoților. Până atunci, vă las să ascultați piesa „N-o să mai fiu niciodată un drogat”. Pace!

Later edit: Din păcate, nu am putut ajunge la concert, din considerente financiare…:( Promit că data viitoare voi avea banii deja puși la saltea și voi veni și eu la concert! Tot respectul, Dragoș!

 

~ by Crisego on October 20, 2012.

2 Responses to “Noul EP Dragonu’ – Dragoș V’o dă”

  1. Ascult melodia incontinuu de cand a aparut si imi place foarte mult.

Your opinion counts

 
