Odihnească-se-n pace!

A mai plecat un om! Azi, când vântul bate, iar ploaia stă să cadă, unchiul meu s-a stins. Unchiule, sper să nu te superi pe mine că nu te-am vizitat în ultimele clipe, dar am preferat să te păstrez în memoria mea ca acel om vesel, vioi și aprins la față. Din păcate cancerul nu se joacă, iar noi nu suntem decât niște mici cobaiuri pe care el își testează forța devastatoare. Parcă mai ieri te vedeam aici în casă, zâmbind… iar azi….ai plecat! Unchiule, noi nu te vom uita! Te iubim! Ai grijă de tine, acolo unde ești acum!
Odihnește-te-n pace!

~ by Crisego on October 24, 2012.

8 Responses to “Odihnească-se-n pace!”

  1. Condoleante!

  2. Condoleante, de asemenea!

  3. Dumnezeu sa-l odihneasca! Imi pare rau…capul sus!

  4. Cancerul e demult vindecabil. A avut cineva interesul de a informa? Cum sa nu!

    “du bist was du isst” :

    “Diabetes, Karies, Krebs; Ende der Zivilisationskrankheiten” :

    “Krebs ist seit 25 Jahren heilbar ! Dr. Hamer 1984 – 1/8” :

    “Krebs:Wehrt Euch gegen schulmedizinische Krebsbehandlung” :

    …..si mai sunt. cine cauta gaseste.

    • Nu toti locuiesc in Germania, Elvetia, Austria sau eu mai stiu pe unde si nu toti avem bani de tratamente speciale. Plus ca s-a descoperit tarziu. In fine, nu am scris articolul pt a afla de ce nu a putut fi tratat … PS: Fiti va rog mai concisa in comentarii, caci dureaza 10 minute sa citesc un comentariu..

Your opinion counts

 
