Omoară-mă, de vrei!

Omoară-mă, de vrei,
ucide-mi trupul;
îmi iau adio de la oase
și de la tot ce-i material,
căci spiritul trăiește
acum, prin tine,
mai fericit decât a fost
vreodată.
Eu voi trăi veșnic,
cu sau fără înveliș,
cu sufletul mereu înflorind,
prin ochii tăi
și zâmbetu-ți.
Chiar dacă nu voi mai păși
pe drumurile ce demult ne-mbrățișau,
sufletul va zbura,
precum fluturii
din interior,
împrăștiind în jur iubirea,
lumina
și bucuria lor.
Omoară-mă, de vrei,
căci chiar și-așa,
noi vom trăi tot împreună,
cu sufletele-nlănțuite
de emoția primului sărut.

~ by Crisego on October 25, 2012.

2 Responses to “Omoară-mă, de vrei!”

  1. Ce norocoasa sunt cu un asa iubit!❤ te iubesc!

Your opinion counts

 
