Lacrimile ultimului drum

În ciuda soarelui și a cerului senin, astăzi a plouat. În sufletele noastre, ale celor ce am fost și suntem familia și prietenii unchiului meu, s-a așternut o ploaie rece, dornică să ne dea toate simțurile peste cap. L-am văzut astăzi mai tăcut și mai absent ca niciodată. L-am văzut stând cuminte în “patul” lui, cu fața în sus, mândru că a reușit să învingă boala și să își găsească – chiar și așa – liniștea. La biserică, i-am pupat fruntea rece și tare, în timp ce lacrimile curgeau șiroi, înțelegând din nou – poate de această dată mai mult – că nimeni și nimic nu este veșnic pe acest Pământ. Ce liniștit stătea el acolo și ne asculta! Parcă ieri venise în vizită pe la noi și vorbeam cu el…La mormânt, în clipa ultimului adio, ploaia cădea tot mai grea și tot mai rece. Din cinci frați, au rămas doar doi – tata și mătușa Beatrice. Așa de repede trece viața!…Ca o coincidență – sau poate nu -, bunicul meu a murit la nouă ani după unchiul meu Adrian, iar unchiul Fred, la nouă ani dupa bunicu’…în plus, vârsta unchiului recent adormit, 54, este multiplu de nouă… Să fie doar o coincidență? Cert e ca ne-am luat rămas bun, iar acum suntem mai săraci cu un prieten, un unchi, un tată, un frate, un om.
Odihnească-se-n pace!

~ by Crisego on October 26, 2012.

4 Responses to “Lacrimile ultimului drum”

  1. M-a emotionat fiecare cuvant. Duruta aceasta zi de octombrie…Dumnezeu sa-l odihneasca.

  2. Sa se odihneasca in pace…Si al meu bunic, in curand implineste doi ani de cand nu mai este printre noi si de cand boala si-a spus cuvantul. O zi buna si zambeste🙂

Your opinion counts

 
