De ce te iubesc?

Te iubesc pentru că îmi zâmbești mereu precum un copil nevinovat, pentru că mi-ai zâmbit încă din prima clipă precum unui om drag, pentru că mă îmbrățișezi mereu de parcă ar fi clipa finală a vieții noastre, pentru că îmi vorbești frumos și mă faci să mă simt precum un rege în regatul dragostei, pentru că mă îmbraci cu iubire, încredere și respect, pentru că îmi scrii cuvinte care mă emoționează și mă lasă într-o baltă de visuri, pentru că ești naturală, pentru că săruturile tale mă teleportează într-o lume sigură, pentru că mă ții de mână ca pe un certificat de garanție al fericirii, pentru că îmi oferi șansa să te descopăr tot mai mult pe zi ce trece, să te iubesc cum n-am mai iubit niciodată, să fiu eu însumi, să trăiesc într-o lume de basm, să îmi înving toți demonii, să compun zilnic serenade, pentru că mă lași să mă joc în părul tău precum un copil ce descoperă pentru prima dată jocul de lego, pentru că pozele noastre îmi luminează casa și sufletul, pentru că locurile în care am fost și merg alături de tine îmi dau mereu o stare de bine, pentru că atunci când îmi răspunzi la telefon cu acel dulce “bună, iubi!” mi se taie respirația, pentru că atunci când vine noaptea adorm nerăbdător să te revăd a doua zi, pentru că atunci când mă trezesc îți aud vocea și mă simt pregătit să înfrunt orice obstacol cotidian, pentru că alături de tine am curajul să modelez în minte viitorul, pentru că atunci când îți miros parfumul mă imaginez într-o grădină infinită de trandafiri și iasomie, pentru că insomniile mele se traduc prin căutarea buzelor tale în amintirea zilei tocmai trecute, pentru că m-ai învățat că am voie și pot să fiu fericit, pentru că ai renunțat la inima ta și mi-ai oferit-o mie, pentru că ai primit-o pe a mea la schimb, pentru că tu aprinzi Soarele și Luna, pentru că tu mângâi zilele și nopțile mele, pentru că ești cea mai frumoasă femeie pe care aș fi putut-o întâlni, pentru că viitorul meu se traduce prin noi. Te iubesc pentru că așa mi-a șoptit inima.

~ by Crisego on October 29, 2012.

9 Responses to “De ce te iubesc?”

  1. superb :*

  2. M-ai lasat fara cuvinte…jur. o sa imi iau revansa…si o sa scriu de ce te iubesc, desi o sa imi fie greu sa rezum intr-o postare. oricum te iubesc mult si iti multumesc ca existi in viata mea. Lucky me❤
    P.S. Hmm, pentru ca te trezesc dimineata, nu se pune?😛

  3. uuuf, poate fi ceva mai frumos de atat?! :-<

    e sublim…

  4. E o pretioasa, sau o nepretuita, nu? E asa frumoasa si delicata incat numai acest fel de iubire pe care i-o darui tu o poate egala.
    Sa va iubiti mereu…

Your opinion counts

 
