Drumuri și scări

De-ar fi toate drumurile și scările pe care urc și cobor sub forma unui pian!… Ce m-aș mai plimba! Aș vrea să văd clape de jur împrejur, să pot cânta partitura vieții mele exact așa cum îmi doresc eu, să depind doar de sufletul meu și să am alături doar persoanele dragi. Aș vrea să compun o arie nesfârșită care să îi înspire pe cei din jurul meu, să facă existența mai dulce, să dea o notă veselă și plină de speranță zilei de mâine… Aș vrea ca cei care vor urma după mine să asculte sunetul pianului la care eu obișnuiam să cânt, să se simtă ca acasă pe scăunelul din fața magicului instrument, să ofere o șansă frumuseții. Iar aici vorbesc despre frumusețea vieții în genere, nu despre frumusețea particulară. Frumusețea adevărată nu stă în obiecte sau în individualități, ci în lumea însăși, în natură, în oamenii toți, luați ca o mulțime.

Și de-aș putea păși pe clapele pianului, ce fericire! În lumea mea colorată în alb-negru – căci astea sunt culorile clapelor – nu ar exista decât zâmbete. Oamenii, animalele, florile, străzile, cerul, soarele, luna, norii, toate ar lua parte la spectacolul pe care l-aș oferi. Și ce bucurie ar fi!

De-aș avea un pian, ce nebunie!

Poza este de aici!

~ by Crisego on November 4, 2012.

8 Responses to “Drumuri și scări”

  1. de-am avea un pian, ce bucurie! Foarte frumos giube :*

  2. Frumos… http://www.youtube.com/watch?v=2lXh2n0aPyw proiectul pus in practica. Scari muzicale🙂

  3. Pianul este instrumentul meu preferat. Iti dau dreptate:) Frumos articol !

Your opinion counts

 
