Îmi ești și suntem

Cuvintele tale mă privesc
și tac, și cântă liniște,
și, ca-ntr-un vis, mă-nnebunesc,
și parcă-ncep ușor să piște.

Și e tăcere și speranță,
și e iubire, nu păcat,
și fluturi mulți parcă mă-nalță
spre lumea noastră, ce-am visat.

Azi mă privești ca niciodată,
și mă fixezi, paralizez;
cu gura ta de ciocolată,
spune-mi te rog că nu visez.

Arată-mi tu, de vrei, cărarea,
să mergem, să ne pierdem iară,
să urmărim orbește zarea,
să ne iubim poate-ntr-o doară.

Ascultă-mi inima, te strigă!
Îți vrea atingerea, iubirea;
începe iarăși să mă frigă,
să-ți aparțină-i e menirea.

Eu te-am iubit și te iubesc,
și o voi face negreșit,
căci mâine, dacă mai trăiesc,
am să mă țin tot de iubit.

~ by Crisego on November 7, 2012.

4 Responses to “Îmi ești și suntem”

  1. giubidene…intr-adevar ne suntem si asta e tot ce conteaza! :*

  2. “Cuvintele tale mă privesc
    și tac, și cântă liniște,.” awww, cit e de frumos spus!

Your opinion counts

 
