Moment de respiro

Este acel moment în care declar că am obosit să mă complic inutil. Acel moment în care nu îl mai accept pe “dacă și cu parcă”, în care privirea-mi a încetat să mai caute curcubee îndepărtate și posibil inexistente, în care creierul își ia o bine meritată pauză de masă, în care inima se simte, în sfârșit, ca acasă.

Am alergat atâta vreme în cerc, încât pur și simplu am amețit. Sunt amețit de jocul pervers în care m-am lăsat cuprins atunci când i-am dat trecutului dreptul de a distra “pe barba mea”. Pur și simplu am obosit să mai caut răspunsuri acolo unde nici măcar întrebări nu sunt. Nu are niciun rost. După atâta vreme, a sosit vreme unui moment de respiro. E acel moment în care mă regăsesc în brațele tale,  iubito, acel moment în care ochii tăi îmi devin oglindă, iar săruturile tale somnifere. Este acel moment în care te învălui și mă las învăluit cu “te iubesc”-uri ce urlă al naibii de plăcut de undeva din adâncuri. Este momentul în care găsesc tot ce am vrut vreodată să am, în persoana ta – o iubită, un prieten, un copil inocent, un înger păzitor. E momentul în care zâmbetul tău îmi animă realitatea și visele, în care mângâierea ta blândă mă duce cu gândul la copilărie și în care problemele devin doar niște examene de maturitate. Este momentul în care mă întind lângă tine, în brațele tale, în care adorm privindu-ți căpruiul mereu frumos, mereu dulce, mereu îmbietor. Este momentul în care viitorul vine în sprijinul prezentului, ținându-i spatele în lupta cu trecutul. Învingător? Prezentul! Adică eu. Adică tu. Adică noi.

Ce mare nevoie aveam de acest moment! Din fericire, știu că momentul se va prelungi și va deveni viață. O viață minunată, alături de tine!

Te iubesc!

~ by Crisego on November 8, 2012.

6 Responses to “Moment de respiro”

  1. te iubesc enorm si stii bine asta…te iubesc si iti super multumesc pentru tot, inclusiv pentru cuvintele astea mereu speciale…

  2. Sunteti minunati voi doi. Si va doresc sa va iubiti enorm in continuare si sa fiti ingeri unul pentru altul🙂 O seara frumoasa !

Your opinion counts

 
