Două suflete în brațele unui singur destin

Ah, destinul! Pe cât de nordic a fost cu mine până acum, pe atât de tropical se arată în prezent. L-am luat de multe ori la întrebări, l-am provocat la dueluri ce aveau să se lase cu sânge și oase rupte, l-am apostrofat și denigrat, însă astăzi îmi zâmbește mai frumos ca niciodată, ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. După furtună…ce frumos e cerul!

……………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Și te-am găsit! Stăteam cuminte în fața unei statui singuratice, la intrarea în parc, așteptând să te cunosc. Ai apărut cu un zâmbet ucigător pe buze, cu o privire antrenată să vâneze suflete flămânde de iubire, dar și cu o atitudine încântătoare. Te sorbeam tot mai mult cu fiecare privire, iar sufletul meu parcă făcea parte din Ansamblul Călușarilor. Te-am găsit atunci când mă așteptam mai puțin, dar ce mai contează? Important e că am reușit să găsim în noi acea scânteie care să ne mențină inimile arzânde, iar astăzi împărțim același suflet și același drum. Suntem două suflete ce izvorăsc din același destin. Contează că datorită ție, astăzi respir iubire. Azi zâmbesc, azi sper, azi cred că am un scop. Astăzi sunt fericit și iubesc! Știu că nu voi putea găsi niciodată îndeajuns de multe cuvinte încât să descriu ceea ce simt pentru tine, însă sufletul meu va fi întotdeauna pregătit să îți arate măsura exactă. Cred că măsura cea mai apropiată de adevăr este infinitul. Țuțurică, sunt aproape patru luni de când te iubesc. Te iubesc zi de zi, noapte de noapte, ceas de ceas, cu fiecare respirație, tot mai mult. Îți mulțumesc!

~ by Crisego on November 9, 2012.

2 Responses to “Două suflete în brațele unui singur destin”

  1. boboricaaaaa te iubesc tare, tare, tare…in categoria: nu am cuvinte sa exprim…ma incadrez si…stii asta. iti multumesc pentru 4 luni…pentru tooooot! >:D<

Your opinion counts

 
