Noapte bună!

Am făcut patul, iubito! Noaptea și-a așternut pătura asupra noastră, iar stelele stau și ne privesc cu atenție. Întinde-te lângă mine și hai să visăm paradisul zilei de mâine! Lasă tot ce a fost azi în spate, desfă-ți părul, îmbracă-ți pijamaua și haide să-l cunoaștem pe Moș Ene! Noaptea e sfetnicul nostru, iar noi suntem de acum la adăpostul liniștii. Întinde-te pe-o parte și lasă-mă să-ți cuprind chipul în mâinile mele umile ce au așteptat atâta vreme catifeaua! Lasă-mă să respir alături de tine aerul cald al dragostei noastre și hai să ne privim fără de grabă, să ne studiem cromatica privirilor cu atenția unor îndrăgostiți ce așteaptă un tren ce are să mai întârzie! Vreau ca îmbrățișarea noastră să ne așeze viitorul în fața ochilor, să visăm cu ochii deschiși privindu-ne calm, ca doi copii inocenți, să îți simt inima dirijând orchestra sentimentelor prin magicile-i bătăi sacadate, să mă contopesc cu tine, iar ziua de mâine să ne aștepte eventual cu micul dejun pregătit. Hai să visăm, iubito! E noapte, iar visurile mele strigă fără încetare că vor să stea alături de ale tale și să ne hotărască viitorul. Noapte bună, iubito! Te iubesc!

Imaginea este de aici!

~ by Crisego on November 9, 2012.

4 Responses to “Noapte bună!”

  1. nu creeeed, cat de frumos ai scris❤❤ asaaaa te iubesc mai copile!!! multumesc, sunt atat de norocoasa ca te am ;))❤ eu sunt mâța din partea dreapta, da??? Asa dormim si noi?😀

  2. nu ma bag la comentarii…nu vreau sa va intrerup de la dialogul vostru….doar atat am avut de zis 😛 spor la articole si la vizitatori cat mai multi

Your opinion counts

 
