Fuga prezentului

Azi îmi privesc prezentul cum curge,
cum fuge împiedicat,
vrând să întâlnească viitorul visat
în trecut.
Se duce să vadă visurile,
aspirațiile ce le-aveam odinioară,
să-mi cânte de “bine-ai venit”,
ori de “la revedere”.
Conștiința e eliberată,
lipsită de orice urmă de plumb,
Bacovia e mort de multă vreme,
iar sufletul îmi plânge
de fericire.
Simt că am reușit!
Orele și zilele trecute au ars,
iar esența stă în “azi”
și în holograma lui “mâine”.

~ by Crisego on November 10, 2012.

3 Responses to “Fuga prezentului”

  1. http://www.vidimanent.blogspot.ro/
    am postat ceva

Your opinion counts

 
