Iubita mea cu ochi de ciocolată

Iubita mea cu ochi de ciocolată,
cu zâmbetul copilăresc,
știam de-atunci, de prima dată,
că te iubesc.

Cât îmi doream să te sărut!
Cât îmi doream să îți șoptesc!
Să-ți spun încă de la-nceput
că te iubesc!

Mergeam cu soarele de mână,
privindu-ți chipul îngeresc;
și ți-aș fi spus o săptămână
că te iubesc.

Îți mulțumesc pentru iubire,
îți mulțumesc fiindcă trăiesc,
îți mulțumesc și-ți dau de știre
că te iubesc.

La mulți ani, scumpa mea! La mulți ani nouă!
Să nu uiți………………………………..că te iubesc!

~ by Crisego on November 16, 2012.

6 Responses to “Iubita mea cu ochi de ciocolată”

  1. La multi ani copil frumos. Multumeeesc pentru poezie❤ Ce coincidenta, am pus aceeasi poza pe bloguri, azi! ''Ce sa mai facem noi cu poza?'':))) Te iubesc:*

  2. poezii de dragoste… aici cred ca in curand o sa vina barza ;))))

  3. Începutul – e bun. Continuaţi!

Your opinion counts

 
