Ia umărul meu, de vrei să plângi

Nu pot să tac! Nu pot să mă prefac că e totul ok! Nu pot să merg mai departe pe un drum paralel față de al tău, așteptând să se rezolve problemele!

Viitorul meu ești tu! Eu cred în viitor! Cred în tine! Chiar mai mult decât cred în mine însumi… Dacă nu ai încrere în tine însăți, lasă-mă măcar pe mine să am încredere în tine! Niciodată nu voi râde la problemele tale; niciodată nu voi spune “și ce dacă?”; niciodată nu voi căuta un loc de odihnă – întotdeauna voi prefera să mă avânt în uragan, alături de tine; întotdeauna îți voi întinde mâna, chiar dacă risc să cad și eu în prăpastie. Măcar dacă vei cădea, vom cădea amândoi. Și nu separat, ci împreună! DOAR împreună!

Mă doare sufletul când mă uit în ochii tăi și nu înteleg ce se întâmplă! Mă doare să văd că mâinile mele nu pot opera sufletul tău slăbit! Mă doare să stau deoparte! Nu pot face asta! Te rog, “împușcă-mă” cu toate problemele, cu tot ce îți stă pe suflet, dar nu mă lăsa să ghicesc ce ai! Nu mă lăsa suspendat într-o așteptare ce mă înnebunește!

NICIODATĂ nu voi pleca! Niciodată nu voi spune “nu pot”, când va fi vorba de noi. Întotdeauna voi încerca! Întotdeauna voi coase încă un petic pe suflet, în speranța vindecării!

Alături de tine, am învățat să iubesc! Am învățat să sper! Am învățat că pot merge mai departe! Ție îți datorez prezentul meu! Acum, lasă-mă pe mine să dichisesc viitorul!

Te iubesc! ÎNTOTDEAUNA!

~ by Crisego on November 19, 2012.

2 Responses to “Ia umărul meu, de vrei să plângi”

  1. m-ai lasat fara cuvinte…prin ceea ce imi scrii, dar mai ales prin fapte…esti omul cu cel mai frumos suflet si iti multumesc enorm ca imi esti aproape mereu…si cand rad si cand plang. Te iubesc copli frumos!Intotdeauna!

    • Intotdeauna iti voi fi aproape:* Ma bucur ca pot face asta si sunt bucuros sa o fac:) Multumesc frumos! Sufletul meu se hraneste si creste din iubirea ta! Te iubesc, frumoasa mea<3

Your opinion counts

 
