Atunci mi-am spus că trebuie să o cunosc

Eram în epoca unui ger cumplit ce își făcea somnul de frumusețe în sufletul meu. Eram lipsit de speranță, zâmbetul era antonimul perfect pentru chipul meu, iar fericirea făcea pași când auzea de mine.

Și am văzut-o atunci! După câteva comentarii postate de ea pe blogul meu, am decis să îi vizitez și eu “casa“. Avea acolo două poze care reprezentau un copil superb. Ce zâmbet! Mă cucerise fără să miște un deget. Norocul meu că avea datele de contact prezente.

Câteva discuții timide pe internet, o întâlnire de “verificare”, după care o întâlnire mai serioasă și BAM!, tristețea s-a evaporat! Am devenit prizonierul zâmbetului ei, ea a devenit muza mea! Au trecut mai bine de patru luni de atunci, iar frumusețea ei devine tot mai mare în ochii mei, pe zi ce trece. Pe zi ce trece, o iubesc tot mai mult.

Îți mulțumesc, copilul meu frumos! Mi-ai schimbat viața într-un mod în care nu aș fi sperat vreodată să mi-o schimbe cineva! Te iubesc!

~ by Crisego on November 20, 2012.

4 Responses to “Atunci mi-am spus că trebuie să o cunosc”

  1. Ma bucur ca ai gasit-o. Tine-o aproape si ai grija de ea si de zambetul ei.🙂 Si aveti grija si de voi .O seara frumoasa.

  2. Ce bine ca ti-ai spus: ”trebuie sa o cunosc”🙂 Asa te iubesc…si am atatea emotii cand ma gandesc la primele noastre intalniri, discutii…uof, ce te iubesc!

Your opinion counts

 
