Scrisoare de pe front

“…………
Sunt actorul rănit, actorul răpit de schizofrenie,
aud și-acum obuze, pe mulți i-a cuprins tâmpenia;
de la patul vecin se-aud scâncete,
unii care erau cu mine-n batalion, i-acoperă pământul cu mișcări încete,
nu mai vreau să văd uniforma!
nu mai mă simt în forma optimă, toți se-agită, unii vomită,
mamă, am o stare cumplită, iubita mea, nu mă uita!
rămân același fiu plin de curaj,
nu știu ce mi-au făcut ăștia, că de când sunt aici simt că mă strânge orice bandaj,
cât mai am de trăit? ajutați-mă cu ceva!
simt cum se scurge seva, orice-mi sună în ureche riscă a mă enerva;
încep să tremur, sar din pat, simt cutremur, mișcări de pământ,
în fiecare noapte mă visez adormind în mormânt,
simt cum mă sfârșesc, am trecut de-ai doilea război,
sunt plin de noroi,
de vină sunteți voi.
…………………”

~ by Crisego on November 20, 2012.

Your opinion counts

 
