Așteptându-te

Trecut-a parcă-o veșnicie
de când plecat-ai către casă;
mă bate-un vânt – melancolie,
un dor, în pace nu mă lasă.

Trecut-au câteva momente
și parcă-o viață a trecut;
mă-ncearcă mii de sentimente
și un fior necunoscut.

Trecut-a nu atât de mult
și totuși, eu mă trec deja;
mi-e dor de ea și sunt desculț
și-aș vrea măcar un semn, ceva.

Și am s-aștept o veșnicie,
vreo două vieți aș aștepta
să o cuprind în nebunie,
s-o mai pot iarăși săruta.

~ by Crisego on November 28, 2012.

2 Responses to “Așteptându-te”

  1. Uite-l pe Cristi, e poet / Vine cu rime scrise din caiet.
    Yo! Un remix de la Afo. :))
    Tare rau, motane! Eu astept cu nerabdare cartea ta, baiete / Ca s-aducem flori la mormantul de regrete.
    Sanatate!

    PS: Te-ai decis cu facultatea?

Your opinion counts

 
