Viaţa unor clipe

Clipele prind viaţă, rând pe rând! Stăm tolăniţi în pat, mă cuprinzi în braţele-ţi croite parcă special pentru a mă învăţa zilnic să iubesc mai presus de limită, pun capul pe pieptul tău şi încep să visez. Cu ochii deschişi! Da, se poate!

Bătăile inimii tale îmi gâdilă plăcut timpanele, iar felul cum tăcerea se joacă cu sufletele noastre….ce nebunie!

Acum am dreptul să sper! Când cel mai frumos sentiment îşi face cuibul în sufletul meu, când cea mai frumoasă femeie din univers mă priveşte cu atâta duioşie, ce aş mai putea spune?

Să ne lăsăm sărutaţi de iubire! Te iubesc!

~ by Crisego on December 2, 2012.

2 Responses to “Viaţa unor clipe”

  1. caaaaaaaaat de mult te iubesc!!!! >:D< multumesc pentru tot!

Your opinion counts

 
