Prejudecăţi

Decât să te pui în pantofii mei, mai bine te pui în tenişii mei; astfel, ai putea să vezi şi să simţi viaţa mea de zi cu zi. Pantofii sunt de faţadă, pentru evenimente rare, pentru a face o impresie bună, dar falsă despre propria noastră persoană. Abia după ce-mi vei purta tenişii, te voi lăsa să spui ce vrei despre mine. Întrebarea este: vei mai putea spune ceva?

~ by Crisego on December 3, 2012.

4 Responses to “Prejudecăţi”

  1. haaaa haaa ce mi-a placut! :)) Pot sa spun cate ceva: te iubesc, te iubesc, te iubesc si esti un iubit perfect. pam-pam!

    • hihi<3 multumesc:* as putea spune si eu ceva: te iubesc, te iubesc, te iubesc, eti puf eti pup❤ esti o iubita mmcpf :)) (Mai mult ca perfecta, ca la romana) :*

  2. Ce număr ai la pantofi?!

Your opinion counts

 
