Remușcări – Îmi cer iertare

Fără să îmi dau seama, m-am transformat într-un animal. Pentru câteva minute, însă a fost de ajuns. Nu mi-aș fi dorit niciodată să ajung în această situație, căci mă doare sufletul să văd lacrimi pe chipurile voastre, însă acum nu pot decât să îmi cer scuze, în speranța că mă veți putea ierta. Frățiorul meu, iubita mea, îmi cer scuze în fața voastră și sper să mă puteți înțelege.

David, esti doar un copil! Nu ar fi trebuit să mă comport cum m-am comportat, nu ar fi trebuit să mă răstesc la tine….și am făcut-o! Am greșit, n-o voi mai face! Promit!

Iubita mea, cuvintele sunt de prisos… uitându-mă la chipul tău, ținându-te în brațe și sărutându-ți fruntea, mă afundam tot mai mult în rușine. Îmi cer scuze că tonul vocii mele a rănit sufletul tău și a permis lacrimilor să curgă pe obrajii tăi.

Îmi cer scuze amândurora, încă o dată…

Vă iubesc!

~ by Crisego on December 6, 2012.

2 Responses to “Remușcări – Îmi cer iertare”

  1. pentru ce iti ceri scuze…nu stiu nimic, nu stiu, nu stiu despre ce vorbesti😛 ai vazut ca e ok totul? :*

Your opinion counts

 
