Cum văd eu dragostea

Pe un drum oarecare, mă prinde o ploaie torențială! Am uitat să-mi iau umbrela de acasă, așa că picăturile cad cu zâmbetul pe buze spre corpul meu, așteptând cu nerăbdare să mă devoreze. Ce festin! Mă trec fiori prin tot corpul, nu mă mai pot gândi la nimic altceva. Ploaia răsună în urechile mele inundate, îmi spală hainele prăfuite și îmi curăță sufletul pătat de singurătate. Iată dragostea!

~ by Crisego on December 7, 2012.

4 Responses to “Cum văd eu dragostea”

  1. Înseamnă că dragostea e udă…

  2. postarea asta am primit-o pe telefon cand eram spre sibiu…:)

Your opinion counts

 
