Bine ai venit acasă!

Ce seară minunată! După trei zile în care nu ne-am văzut și vreo două zile în care nu am putut nici măcar să comunicăm, te-ai întors acasă! Nu a fost cea mai lungă întâlnire, dar a fost foarte frumoasă! Îmi era atââââât de dor de tine! Te-am așteptat pe peronul de la Piața Victoriei, așa cum am stabilit, iar când te-am zărit te-am întâmpinat cu un trandafir ce mirosea superb și te-am îmbrățișat așa cum un părinte își îmbrățișează copilul. Atât de bucuros am fost să-ți revăd privirea, să-ți aud din nou vocea dulce, să-ți simt din nou buzele sărutându-le pe ale mele… Sunt cel mai fericit om! Și voi fi toată viața, căci viața mea o voi împărți cu tine. Bine ai venit acasă, scumpa mea! Te iubesc!

~ by Crisego on December 9, 2012.

4 Responses to “Bine ai venit acasă!”

  1. Cat de frumos, Asa m-a asteptat de doua ori iubitul meu pe mine in Gara de Nord… Este minunat si nu pot descrie ceea ce am simtit asa cum nici el nu o poate face in totalitate. Inca putin si il vad. Ma bucur pentru voi, iubeste-o mult !

  2. eheeee, ce mod de a-mi ura ”bine ai venit”…ce surpriza frumoasa mi-ai facut! te ador :*:*

Your opinion counts

 
