Nu îți pot picta portretul

Nu cred că aș putea vreodată să-ți pictez portretul! O planșă ar fi neîncăpătoare, căci inima mea te vede într-un infinit de culori, iar căldura acestora ar topi orice pânză.  Căldura culorilor nu o vei putea simți decât în privirea mea, în respirația mea domolă, atunci când voi închide ochii la pieptul tău, în săruturi și mângâieri. Iubirea mea nu o poți vedea, căci ea nu se laudă, nu epatează. În schimb, o poți simți! Iubirea mea a pătruns și va rămâne veșnic în sufletul tău. Nu o voi lăsa niciodată să plece de acolo! Te iubesc!

PS: Voi fi mereu lângă tine! Ai încredere în mine, scumpo, va fi bine! Îți mulțumesc!

~ by Crisego on December 11, 2012.

2 Responses to “Nu îți pot picta portretul”

  1. ”nu iti pot picta portretul”…mi-ai zis intr-o seara, eram convinsa ca vei face o postare. ce iubiiiit am❤

Your opinion counts

 
