154 de zile – 5 luni – Te iubesc

Cât de repede a trecut timpul! Parcă mai ieri îți recitam pentru prima oară poezia aceea scrisă special pentru tine! Parcă mai ieri am vizitat pentru prima oară copacul nostru! Ce zi frumoasă a fost atunci! Acum, la cinci luni distanță, copacul a rămas la fel de frumos, chiar dacă nu mai are frunze și este înconjurat de zăpadă. Ziua de azi a fost la fel de frumoasă, chiar dacă a fost o diferență de vreo 30 de grade față de 16 iulie. În schimb, astăzi simt că te iubesc mai mult decât ieri, așa cum ieri te-am iubit mai mult decât alaltăieri. Te iubesc în fiecare zi tot mai mult. Ochii mei te văd, mâinile mele te cuprind, iar sufletul te simte și te ascultă. Sufletul îți mulțumește în fiecare clipă pentru fericirea pe care i-ai pricinuit-o. Niciodată nu visase el să zâmbească atât de frumos… 161220125009

Iubita mea, mă simt un om împlinit! Am găsit în tine singurul lucru care îmi lipsea pentru a fi fericit – dragostea. Te privesc și îmi dau seama că defapt iubesc un înger. Doar un înger ar putea să mă privească cu atâta căldură, să îmi ofere atât de multă dragoste, să mă facă să zbor cu adevărat. Simt că de acum înainte, orice mi s-ar întâmpla, voi putea spune “Am trăit deja tot ce mi-am dorit vreodată să trăiesc. Sunt un om fericit”.

Cuvintele parcă mă părăsesc, parcă nu mai vor să mă îmbrățișeze! Oricâte cuvinte aș scrie, oricât de frumoase ar fi cuvintele mele, tot nu ar fi de ajuns pentru a descrie ceea ce mă faci să simt! Îți mulțumesc, frumoasa mea! Îți mulțumesc că de cinci luni îmi ești alături și mă înveți să respir dragoste! Îți mulțumesc că m-ai primit și mă păstrezi de cinci luni în casa ta, în sufletul tău! Te iubesc!

161220124911

~ by Crisego on December 16, 2012.

9 Responses to “154 de zile – 5 luni – Te iubesc”

  1. Ce draguti sunteti ! Sa va bucurati unul de celalalt in continuare .

  2. Ce frumoooos! Te iubesc muuult, muuult. Iti multumesc ca ma faci sa ma simt cea mai frumoasa din lume…si ma rasfeti de 5 luni, secunda de secunda! La multi ani, giubitee! Te iubesc! >:D<

  3. La cat mai multe luni va doesc. De fapt, nu luni ci ANI !!! Sa va bucuati unul de altul si sa va respectati🙂 Iubiti-va mult si ma bucur pentru voi.

Your opinion counts

 
