Eram noi doi și gara

Era o gară, eram noi,
vedeam emoțiile cum umblă;
ne sărutam cât să ne-ajungă
pân’ vei veni acas’, ‘napoi.

Și te priveam în ochi, cu drag,
vroiam să nu te las să pleci;
ne încălzeam mâinile reci,
ne sărutam în tren, în prag.

……………………

Te aștept cu drag înapoi, scumpa mea!

Mă bucur, oricum, că petreci sărbătoriile alături de familie! Te iubesc!

181220125064

~ by Crisego on December 18, 2012.

12 Responses to “Eram noi doi și gara”

  1. Nu-mi pla deloc despăţirile, chiar dacă sunt de scurtă durată.

  2. Plac, pardon.

  3. Nice image and great words. (I THINK I get the meaning in English?!)🙂

  4. AM citti si am recitit ceea ce ai scris tu aici. Nici nu stiu sa iti spun in cate valuri de amintiri m-ai aruncat..!
    Frumos post.

  5. Felicitari pentru postari,chiar imi plac:)
    Va sta foarte bine impreuna ! Chiar daca sunt triste plecarile , gandeste-te ce frumoase sunt revederile😉.

  6. Ieeei, a fost o zi frumoasa :D< te iubesc mult si multumesc pentru poezie❤

Your opinion counts

 
