În brațele furtunii

Doamne, ce furtună! Sufletul meu, o biată frunză alungată de iarnă, se rostogolește aiurea pe alei și cade pradă ninsorii lui decembrie. Fulgii se transformă în zăpadă, o zăpadă ce-mi strivește coloana și mă lasă țintuit pe asfalt.

………………………………………………………………………………………………………………………..

Și vei veni acasă, iar atunci viscolul se va opri, soarele va răsări, zăpada se va transforma în apă ce-mi va spăla corpul obosit, iar mâinile tale mă vor cuprinde și-mi vor oferi din nou căldura de care am atâta nevoie.

Te iubesc!

~ by Crisego on December 19, 2012.

2 Responses to “În brațele furtunii”

  1. si-am venit acasa si te-am strans in brateeeee si o sa iti fiu mereu aproape :* te iubeeeesc

Your opinion counts

 
