Cioran – citate

“Fiecare om poartă nu numai viaţa sa, ci şi moartea sa.”

“Dacă am putea să ne vedem cu ochii celorlalţi, am dispărea într-o clipită.”

“A exista este un plagiat.”

“Moartea nu este nimic, moartea cuiva este totul.”

“Nu toţi oamenii au pierdut naivitatea; de aceea nu toţi oamenii sunt nefericiţi.”

“Bărbaţii care iubesc cu adevărat, cu o pasiune puternică, nu pot iubi în acelaşi timp mai multe femei, ci numai una.”

“Lumea nu-i decât un Nicăieri universal. De aceea n-ai unde să te duci niciodată…”

“Eu nu am idei, ci obsesii. Idei poate avea oricine. Nimeni nu s-a prăbuşit din cauza ideilor.”

~ by Crisego on December 20, 2012.

8 Responses to “Cioran – citate”

  1. Imi place mult cel cu naivitatea😀.

  2. Toate sunt superbe,dar ceva ma atrage mai tare la ultimul😀

  3. “Nu toţi oamenii au pierdut naivitatea; de aceea nu toţi oamenii sunt nefericiţi.”

    “Bărbaţii care iubesc cu adevărat, cu o pasiune puternică, nu pot iubi în acelaşi timp mai multe femei, ci numai una.”

    Astea doua sunt genialeeeeeeeeeeee❤ Ia zi ce parere ai de ultima, de asta cu barbatii? ;))

Your opinion counts

 
