Dor!

Mă strivesc pereții,
mai albi și mai tăcuți decât de obicei,
mai reci și mai însângerați
de gândurile ce-mi stau atârnate pe ei,
într-o multitudine de cuie.
Îți aud sufletul chemându-mă,
aud inima bătându-ți cald
în pieptul tău de copilă prefăcută în înger,
însă nu te pot atinge;
azi,
în camera asta încărcată de nimicuri
și totuși goală,
se simte vântul dorului
de tine.
Aud amintiri cu noi strigându-mă pe nume,
aud gara cum mă cheamă să te aștept,
aud parcurile urlând să le mângâi aleile prăfuite…
te simt pe tine,
mai emoționată și mai firavă
în pragul sărbătorilor ce vor veni și ne vor găsi
departe unul de celălalt.
Și totuși,
îmi ești mai aproape ca oricând!
Sufletul îmi bate mai tare, la auzul vocii tale,
iar pozele noastre parcă plâng mai cu poftă.
Și timpul va trece,
iar mâinile noastre reci,
amăgite de golul depărtării,
se vor găsi din nou,
una pe celaltă,
iar zâmbetele nu vor conteni să răsară.
Te iubesc!

161220125012

~ by Crisego on December 20, 2012.

6 Responses to “Dor!”

  1. dor. sa nu ne fie..

  2. In ce hal mi-a placut…si in ce hal m-ai emotionat iubitul meu frumos si drag! >:D< si mie mi-a fost foarte dor de tine, de noi…dar bine ca acum suntem din nou impreuna🙂 te iubesc tare, tare!

Your opinion counts

 
