Odihnă și fericire

Dacă nu aș fi obosit în timp, nu m-aș mai fi putut acum odihni. Ciudat sau nu, mă bucur că am suferit în trecut. Altfel, poate n-aș mai fi apreciat fericirea la adevărata ei valoare. Mulțumesc!

~ by Crisego on December 21, 2012.

2 Responses to “Odihnă și fericire”

  1. sau…suferim din anumite motive, ca mai tarziu sa iubim din alte motive. totul se intampla cu un scop. Noi…ne-am regasit si asta e tot ce conteaza :*

    • exact!❤ si eu am cazut pe ganduri in ultima vreme si imi tot spun ca trebuie sa fi fost mai mult decat o simpla intamplare, faptul ca am trecut prin atatea dezamagiri si acum te-am gasit; ca daca printr-una singura nu treceam, azi nu ne mai cunosteam…

Your opinion counts

 
