Decembrie. 22

La mulți ani, scumpa mea! Îți urez să ai parte în primul rând de sănătate, după care să ți se îndeplinească toate dorințele. Îți doresc să te bucuri de căldura celor dragi, să fii și să te simți iubită! Mă rog, iubită ești deja!🙂

Te iubesc și îți mulțumesc pentru cinci luni și șase zile minunate! Ești îngerașul meu frumos! Știi, da?

Dar gata, acum să nu uităm de mine – peste fix șase luni este ziua mea, deci poți începe să te gândești de acum ce cadou să îmi iei😀

Glumesc!

Te iubesc, țuțurică frumoasă! Piu piu piu! La mulți ani!

~ by Crisego on December 22, 2012.

3 Responses to “Decembrie. 22”

  1. multumeeeeeesc giubitel frumos, cel mai frumos. sunt cea mai iubita, stiu si mai stiu si ca sunt ingerasul tau ;)) se putea sa nu glumesti? :))) o sa iti iau cel mai frumos si mai special cadou >:D< sau te multumesti si cu dragostea mea?😛 te iubesc mult boborica piu piu piu :*

Your opinion counts

 
