Vorbește, mă, cu toți dinții!…

Ia aminte la mine, că am trecut prin aceleași faze!

Am fost prost, recunosc. Nu aveam curaj să spun ce aveam de spus, mă uitam cu jind, îmi doream să mă apropii și să spun două cuvinte, dar îmi pierea piuitul după prima repetiție. Făceam planuri, așteptam clipa perfectă – care nu venea însă niciodată – și mă gândeam că poate o să reușesc cândva. Dar nu! Nu asta a fost soluția! A trebuit doar să îmi calc un pic pe creier și să scot inima la suprafață, să îi aud glasul. Și iată că am făcut bine! Al naibii de bine! Azi, după aproape jumătate de an, sunt mandru că am vorbit cu toate măselele. Sau mă rog, cu toate…atriile.

So, în concluzie: Ce ai de pierdut? Îți place o persoană? Ia aminte la sfatu’ lu nea moșu’: Ascultă-ți inima, ci nu creierul!

~ by Crisego on December 24, 2012.

2 Responses to “Vorbește, mă, cu toți dinții!…”

  1. ia uite copilul…acum da sfaturi in ale iubirii ;)) bine ca ai vorbit bah frumosu meu :*

Your opinion counts

 
