Am nevoie…

…de zâmbetul tău perfect,
de ochii tăi căprui, încărcați de poezie,
de buzele tale moi, arzânde,
de păru-ți ce se lasă mângâiat de palmele mele tremurânde,
de îmbrățișările tale lungi precum minutele interminabile de așteptare din gară,
de cuvintele tale blânde, amețitoare prin boarea lor de cozonaci proaspeți,
de șoaptele ce îmi zguduie sufletul precum un seism,
de tine!
Te iubesc!

081120123982

~ by Crisego on December 25, 2012.

4 Responses to “Am nevoie…”

  1. aww, ce frumoooos, ca de obicei :D<

  2. te iubesc mult si iti multumesc. si eu aveam nevoie de tine, inca am si o sa am toaaata viata >:d< te iubesc muuult :*

Your opinion counts

 
