My angel is back

Ah, cât am așteptat această zi! Erai plecată de 10 zile, dar parcă trecuse un veac. Am plecat spre Gara Basarab cu sufletul la gură, gata să te îmbrățișez și să îți sărut buzele de care îmi era atâââât de dor.

Ai apărut, iar peronul parcă s-a luminat! Doamne, cât de emoționat eram! Te-am cuprins în brațe și îmi doream să nu îți mai dau niciodată drumul. Buzele, ochii, fruntea, nasul, bărbia, obrajii tăi…simțeam cum ardeau de atâta dor cât le-a fost. Focul meu, îmbrățișat cu al tău – sublim! Parcă trecuseră pe lângă mine o viață și o moarte de când ne-am despărțit în Gara de Nord…

Îți mulțumesc, îngeraș frumos, pentru tot! Ești cea mai frumoasă femeie din lume și sunt mândru de tine! Sunt mândru de noi și de iubirea noastră! Te iubesc!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

~ by Crisego on December 28, 2012.

6 Responses to “My angel is back”

  1. Sa dea Domnul sa ramaneti tot plini de dragoste unul fata de altul pentru toata viata. La Multi A ni ! plini de dragoste si fericire…

    • Multumim frumos! Sper din tot sufletul – de fapt sunt sigur – ca vom avea o viata minunata impreuna! Ne iubim si ne respectam enorm reciproc, ceea ce este sinonim cu fericirea🙂 Va multumim pt cuvinte si va dorim si dvs sa aveti parte de aceeasi fericire!

  2. Frumoasă ilustraţie!
    Să nu vă mai despărţiţi!

  3. hehe. ce emotionati eram…si ce frumos a fost ieri. te iubesc mult si iti multumesc pentru tot :X >:D<

Your opinion counts

 
