Ochii Paradisului

Mă gândesc, oare există un Paradis? Oare ne îndreptăm către un loc unde să ne odihnim atunci când ne este greu, unde să ne tragem sufletul de fiecare dată când obosim, unde să ne îmbătăm cu mirosul de trandafiri și iasomie, departe de grădina cotidiană plină de buruieni?

Dacă există un Paradis, atunci eu l-am găsit! Ochii tăi sunt calea mea către liniște și pace, către lumină și căldură. către iubire și speranță. Te privesc cu admirație și nesaț și mă pierd în valurile imense ale căpruiului tău. Mă adâncesc tot mai mult în catifeaua privirii tale și simt cum mă mângâie prezentul și viitorul. Simt cum o ceată de îngeri cântă colinde în surdină, doar pentru mine, cum liniștea mă prinde de mână și mă aruncă într-un uragan revelator al dragostei. Văd cum aleile prăfuite pe care mă plimbam ieri îmi zâmbesc voioase astăzi și mă întâmpină cu zeci de mii de flori multicolore, gata să mă adoarmă și să mă urce pe cel mai înalt nor.

Cât de frumoasă ești! Sunt mândru! De tine, de noi, de dragostea noastră! Te iubesc! Îți iubesc căpruiul, zâmbetul, sufletul. Te ador! Îți mulțumesc!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

~ by Crisego on December 30, 2012.

2 Responses to “Ochii Paradisului”

  1. Vaaaai, cat m-a emotionat si cat de mult mi-a placut…>:D< ce sa iti mai zic…?? te super iubesc si iti multumesc pentru toooot :*:*

Your opinion counts

 
