Suflet de copil

Ca un copil, alerg fericit prin ploaia caldă ce îmi udă hainele și îmi face pielea să tresară sub jugul plăcut al picăturilor mângâietoare ce se joacă în sufletul meu. Un aer rece și proaspăt pătrunde înăuntru și mă pregătește pentru viața minunată ce mi se așterne la picioare, cerul se desface în mii de bucățele, fulgerele oferă un spectacol nemaiîntâlnit de lumini, tunetele parcă sunt tobe angelice ce îmi acordează chitara inimii, iar tu mă aștepți cuminte să îți sar la piept. Fug în continuare cu bucurie în picioare și-n suflet, desfac mâinile când aproape ajung la tine, după care sar și te cuprind cu o dragoste și un dor ce ating cote inimaginabile. În brațele tale îmi odihnesc spiritul, respir aerul curat al dragostei ce mi-o porți și mi-o arăți zi de zi și înțeleg că viața înseamnă încredere, grijă, iubire și simplitate. Sunt un copil fericit, un copil ce și-a găsit calea și își urmează destinul ce astăzi parcă zâmbește mai puternic decât a făcut-o vreodată. Sunt un copil ce te iubește, îți mulțumește și îți va mulțumi toată viața, prin zâmbete, încredere, dragoste și devotament. Te iubesc!

291220125306

~ by Crisego on December 31, 2012.

2 Responses to “Suflet de copil”

  1. iar eu sunt alt copil, ce te iubeste si mai mult >:D< multumeeesc :*

Your opinion counts

 
