Vremuri

Cu o singură excepție, “aş da toate peisajele din lume pe cel al copilăriei mele”. (Citatul este al lui Emil Cioran)

~ by Crisego on December 31, 2012.

4 Responses to “Vremuri”

  1. Am fost pe “uliţa copilăriei mele”, o străduţă în sectorul 1, fiind bântuit de nostalgie. Era o căsuţă şi o bucătărie separată, în curte. Ştiu că mai erau vreo doi vişini şi o cişmea aproape de poartă.
    Când am ajuns acolo, am dat de un gard din beton înalt de doi metri. Nu mai era gardul din scânduri rare, mai mult un simulacru de gard, care înconjura curtea, dar ne puteam vedea cu vecinii în voie. În locul vechii case puteam vedea peste gardul din beton înălţându-se o vilă.
    Vechea casă nu mai exista. Nici vecinii nu mai existau de multă vreme.
    Am rămas cu un gust de neîmlinire…
    Cam tot aşa s-ar fi simţit şi Cioran.
    Să ne citim cu bine în noul an! La mulţi ani!

  2. LA MULTI ANI !

Your opinion counts

 
