Iubitei mele!

Mă gândeam…de ce să mai caut? N-ar fi mai bine să renunț? De ce să sper să găsesc curcubeul, dacă eu nu am nici măcar parte de ploaie, ci doar de viscol? De ce să-mi chinui sufletul ș-așa destul de șubred?

A meritat! Nu credeam că mai am vreo șansă, nu credeam că în sala de așteptare a fericirii mai este un loc și pentru mine, dar am bătut la ușă și mi s-a deschis.  Ce privire! Ce căprui! Ce zâmbet minunat! Nici nu știam ce să mai spun… Total vrăjit fiind, mă lăsam în voia ei.  Îmi vorbea atât de frumos, mă asculta, mă înțelegea, mă privea cu căldură și răbdare, părea că ne știm de o viață. Ne cunoșteam de doar câteva clipe! Timpul a trecut, semințele sădite în grădina încrederii au rodit dragoste, iar dragostea a început să prindă rădăcini din ce în ce mai groase. Și, vorbind la timpul trecut, nu înseamnă că acum s-a schimbat ceva! Dragostea noastră devine tot mai frumoasă, tot mai dulce și mai înălțătoare, pe zi ce trece.

Iubita mea, să îți mulțumesc nu ar fi destul, însă o fac! Îți mulțumesc din suflet pentru ceea ce ești, pentru ceea ce suntem, pentru ceea ce avem împreună. Și crede-mă, avem tot! Avem dragostea, iar asta e tot ce contează! Dragostea înseamnă încredere, respect, grijă, înțelegere, afecțiune…Dragostea este totul! Te iubesc și te voi răsfăța toată viața cu iubire! Vom avea cel puțin o viață de iubire, căci ne vom iubi până și dincolo!

Ești perfectă!

Untitled-1

~ by Crisego on January 4, 2013.

2 Responses to “Iubitei mele!”

  1. Tare simpatici mai sunteti voi, ma! ♥

Your opinion counts

 
