Frumusețea vieții

Viaţa e mai tare decât mizeriile ei. – George Bacovia

Nu Eminescu! Bacovia! Genial!

Deși sceptic la început, m-am convins! Viața însăși e mai presus decât mizeriile ei. Viața este o precum un actor de talie mondială pe care unii oameni încă îl huiduie. Nu va fi întotdeauna perfectă, nu va curge întotdeauna lapte și miere, nu va fi întotdeauna soare, însă ceea ce contează este esența, ci nu micile detalii excepționale. Familia, iubita, natura, muzica, poezia – toate astea sunt dovezi că viața este frumoasă și merită trăită.

Am fost multă vreme prizonier într-o închisoare imaginară, ținut în lanțuri grele de negativism, pesimism și funebru. Am avut ochii închiși, iar asta a durut. Cu ochii închiși, frica domnea la fiecare pas. Și cât de asupritoare era!

Acum știu! Vorba lui Bacovia – de altfel, poetul meu preferat -, “viața e mai tare decât mizeriile ei”.

~ by Crisego on January 7, 2013.

9 Responses to “Frumusețea vieții”

  1. Mă bucur că ai ajuns la concluzia asta, Cristi!

  2. hmm…cam tarziu ai descoperit asta🙂

  3. In sfarsit !
    -cand ne-am cunoscut noi, ce ti-am zis ca citesc eu? Bacovia si Stanescu.❤

Your opinion counts

 
