Îți declar iubirea!

Te iubesc! Azi te iubesc mai mult dacât am făcut-o ieri, iar mâine te voi iubi cu siguranță mai mult decât o fac azi. Te iubesc și îți mulțumesc pentru fiecare clipă pe care mi-o oferi alături de tine, pentru fiecare cuvânt, pentru fiecare privire, fiecare sărut, fiecare zâmbet și fiecare îmbrățișare. Te iubesc și sunt fericit. Sunt fericit pentru că tu ai știut să mă ridici atunci când eram jos, pentru că îmi arăți în fiecare zi că viața e frumoasă, pentru că trandafirii pe care ți-o ofer înfloresc în mâna ta, pentru că inima mea bate datorită zâmbetului tău, pentru că nopțile mele sunt colorate în nuanțele dragostei tale. Te iubesc și îți voi fi întotdeauna alături, la bine și la greu, primăvara, vara, toamna, dar mai ales iarna. Îți mulțumesc pentru că mă răsfeți cu cele mai dulci săruturi, pentru că în ochii tăi arde un foc superb, pentru că ai grijă de sufletul meu. Te iubesc și sunt mândru de tine și de noi. Te iubesc și te voi iubi întotdeauna. Nu sunt perfect, și nici nu vreau să fiu. Îți iubesc atât calitățile, cât și defectele. Fără defecte, am fi incompleți. Suntem perfecți în imperfecțiunea noastră. Suntem perfecți unul pentru celălalt. Îți mulțumesc și sper să îți pot declara toată viața iubirea. Iar când cuvintele vor fugi din calea mea, voi continua să vorbesc cu ajutorul sufletului. Te iubesc! Universul îmi zâmbește! Universul meu ești tu! Îți mulțumesc pentru că alături de tine sunt etern. Doar două cuvinte știu să pronunț perfect! Te iubesc!

~ by Crisego on January 9, 2013.

4 Responses to “Îți declar iubirea!”

  1. Cu aşa declaraţie chiar are motive să te “răsfeţe cu cele mai dulci săruturi”.😀 Să fiţi mereu la fel de îndrăgostiţi!

  2. Te iubesc mult…si stii ca iti multumesc pentru absolut tot! >:D< te iubeeeeeesc!!! ma lasi fara replica😛

    • >:D< Cu cea mai mare placere! Nu am cuvinte, la randul meu, sa iti multumesc indeajuns! Te iubesc si e tot ce pot spune! Mai mult..am ramas fara cuvinte! Te ador! :*❤

Your opinion counts

 
