O viață nouă

Trăiesc într-un delir continuu. Străzile sunt întotdeauna pustii, în fiecare zi mai agresive prin tăcerea lor dezarmantă. iar timpul parcă a devenit o nebuloasă.

Stau într-un colț de stradă, pe jumătate adormit de alcool, pe jumătate în stare de veghe, pentru a nu cădea pradă vreunui dement sau vreunui câine. Ieri a fost vineri. Sau sâmbătă?! Cred că aprilie! Ba nu, frunzele aurii de pe jos îmi arată că n-are cum să fie aprilie. Dar ce mai contează? În mine suflă un crivăț turbat, parcă însetat de suflete abandonate. Nu am nici măcar o pătură. O pereche de pantaloni rupți, un tricou murdar, niște teniși ce-au rezistat parcă primului război mondial…deja sunt bogat. Glumesc! Se pare că nici să fac haz de necaz nu mai pot.

Mă uit spre cer și văd cum picături reci și grele de ploaie cad pe Pământ, vrând parcă să surpe cimentul. Îmi zic, oare cum ar fi să am viața unei picături de ploaie? Să cad în gol în neștire și să mă împrăștii haotic pe pământul ăsta care nu mă merită… Soarta perfectă!

Dar nu se poate! Sunt condamnat să-mi beau zilele, să mă-ncălzesc cu amintiri dintr-o copilărie parcă dintr-o altă viață, să mă mulțumesc cu un rol infim de cetățean al străzilor pustii și să nu am niciun vis. Eu nu am visuri. Nici măcar vise. Am doar coșmaruri. Să povestesc un coșmar, însă, ar fi imposibil. Coșmarul meu trăiește în tandem cu mine. Se confundă cu propria-mi viață. Cred că sunt un experiment eșuat al naturii, o răzbunare asupra celor reci și săraci, fără pic de energie pozitivă.

Și de-aș strânge propriile-mi lacrimi într-un cont bancar și le-aș converti în valută…aș hrăni întreaga Africă.

……………………………………………………………………………………………

Și toate astea s-au dus! Mi s-a deschis ușa către o nouă lume, către un cer fără nori și o grădină plină de trandafiri. Zâmbesc și sunt fericit! Te iubesc!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Poza îi aparține iubitei mele!🙂

~ by Crisego on January 9, 2013.

8 Responses to “O viață nouă”

  1. Ma bucur pentru tine🙂 zi faina sa ai….

  2. Nice ‘portrait’!🙂

  3. ce poza :))) te iubesc.cel mai mult ma bucur cand te vad zambind :*

  4. Frumos articol.Imi place mult ce-am citit,felicitarile mele

Your opinion counts

 
