Cerul nostru

Mă întreb, cât de frumos ar fi ca fiecare om să aibă propriul său Cer, iar stelele care strălucesc în fiecare noapte să fie de fapt chipurile persoanelor dragi care au plecat dintre noi? Ar fi minunat să am Cerul meu, iar în nopțile de vară, când mă întind pe spate și privesc în sus, să îmi pot vedea toate rudele și toți prietenii care astăzi nu mai sunt pe Pământ, să ne zâmbim reciproc și să ne aducem împreună aminte de trecut. Atunci, ploaia caldă care ar cădea asupra mea ar fi formată din lacrimile lor.
Cum ar fi?…

~ by Crisego on January 10, 2013.

4 Responses to “Cerul nostru”

  1. ar fi de vis, deci e irealizabil, din pacate. Superba idee!🙂

  2. Nu m-am gandit pana acum, dar si eu vreau un astfel de cer! Din pacate il putem imagina doar in suflet…

Your opinion counts

 
