Să visăm împreună

“Daca am existat, e ca te-am iubit…” – George Bacovia

Azi s-au împlinit șase luni de când te-am cunoscut, de când ți-am atins pentru prima oară părul, de când ne-am plimbat pentru prima oară împreună în Herăstrău. Șase luni de când adorm și mă trezesc cu tine în gând, de când știu sigur că am un scop în viață – și ce scop! -, de când am aflat că drumul meu poate fi și drept. Parcă a trecut un secol, și totuși parcă a trecut doar o zi. Parcă te cunosc de o viață. dar parcă timpul a trecut prea repede. Ce ți-e și cu dragostea asta! Am sperat eu vreodată să fiu atât de fericit? Mi-am imaginat eu vreodată că voi gusta buze atât de dulci și că voi trăi astfel de clipe? Nu! Nu am crezut niciodată că merit atât de mult, chiar și acum îmi mai dau câteodată cu puțină apă pe față să văd daca e totul real, însă mă bucur din plin de fiecare moment petrecut în doi, alături de tine.

Iubito, realizezi că mi-ai schimbat viața? Realizezi că datorită ție îmi sclipesc ochii de bucurie și plutesc într-o mare bulă a dragostei? E perfect! Sper ca dragostea mea să fie mereu la nivelul sufletului tău, iar tu să zâmbești mereu! Să zâmbim mereu!

Te iubesc, frumoasa mea! La mulți ani! Îți mulțumesc pentru fiecare gură de oxigen pe care mi-o oferi de șase luni încoace! Țuțuricăăăăăă! Piu Piu Piu! Ciuș o iubește pe Omiduța lui frumoasă ceeeel mai mult! >:D<

110120135447

~ by Crisego on January 11, 2013.

16 Responses to “Să visăm împreună”

  1. Frumoase cuvinte.Sa va tina🙂

  2. …cat m-ai emotionat…m-ai prins gata. sa visam impreuna pentru totdeauna si eu iti multumeeeeesc pentru 6 luni minunate, speciale. Boboricaaaa piu piu piuuuu. multe imbratisari de la omiduta bleguta catre un cius cu gropite La muuuulti ani! multumesc mult pentru surpriza…>:D<

  3. Beautiful sentiments!😀

  4. sunteti adorabil de indragostiti si asta e lucrul cel mai frumos cu putinta!🙂

  5. Bucurati-va unul de celalalt si ingrijiti fiecare clipa; este unica!
    La multi ani pentru omiduta!

  6. La multi ani! voua, frumosilor indragostiti de sase luni!

Your opinion counts

 
