Paradisul de jos

Iubito, nouă nu ne trebuie împărății în Cer, avem una aici, pe Pământ, acasă!

…………………………………………………………………………………

Noaptea ne alinta cu liniștea ei, iar brațele mele îți mângâiau însetate chipul. Îți sărutam buzele, fruntea, ochii, iar viitorul își deschidea larg ușa în fața noastră. Am adormit îmbrățișați, ca doi copii frumoși, iar dimineața ne-a găsit tot în tandrețuri. Ce bucurie, să mă trezesc alături de chipul și sufletul tău frumos, să te cuprind la pieptul meu și să ascult serenadele pe care liniștea ni le dedică! Azi dimineață, privindu-te, știam că viața mea este frumoasă și că am un scop cu adevărat măreț – să am grijă de tine. Îți mulțumesc pentru fiecare clipă, pentru fiecare noapte, pentru fiecare dimineață, pentru fiecare cuvânt, pentru fiecare sărut, pentru fiecare îmbrățișare! Te iubesc!

~ by Crisego on January 14, 2013.

2 Responses to “Paradisul de jos”

  1. nu am ce sa mai zic…te iubesc enorm si stii asta!

Your opinion counts

 
