Un suflet + un suflet = O pereche de suflete

– …Dar de ce nu mă mai satur de tine?…

– Pentru că suntem și vom fi toată viața suflete pereche. Pentru că suntem piese ale aceluiași puzzle.

O întrebare scurtă, nouă cuvinte…o semnificație mult mai profundă. Esența e mult mai importantă decât ambalajul.

Iubita mea, chiar așa suntem! Am fost, suntem și vom fi toată viața suflete pereche. Felul cum ne privim, cum ne vorbim, cum ne șoptim, cum ne ținem de mână, cum ne sărutăm…parcă am fi fost separați de un război de 50 de ani, iar acum ne revedem, răniți și murdari, după o vreme în care tot ce ne rămăsese era speranța că suntem încă vii și că într-o bună zi vom mai gusta măcar o dată din borcanul cu dulceață. Nu trece o zi, o oră sau un minut fără să mă gândesc la noi, fără să mă gândesc dacă ești bine, fără să mă gândesc la următoarea noastră îmbrățișare și următorul sărut.

… Și când mă gândesc că atâta amar de vreme am căutat legați la ochi iubirea, învârtindu-ne în cerc, iar ea, sărmana, era chiar lângă noi…

Mai sunt câteva ore, iubita mea! Mâine vom fi noi, parcul și trandafirul acela roșu pe care ador să ți-l ofer. Abia aștept să te strâng în brațe!

Te iubesc!

160820121977

~ by Crisego on January 15, 2013.

2 Responses to “Un suflet + un suflet = O pereche de suflete”

  1. Caaaat de frumos ai scris( din nou <3) Acel nu ma mai satur…era asa, intre ghilimele:P in sensul ca te iubesc ataaaaat de mult >:D:D< te iubesc! :*

    • Stiu ca era intre ghilimele giubitica mea❤ eu te iubesc siiiii mai mult :D< ma bucur nespus ca-ti place :X asta si vreau, sa-ti placa si sa te fac sa zambesti in fiecare zi❤ te iubesc! :*

Your opinion counts

 
