Soli lumen inferre

Soarele, oricât de mare ar fi, oricât de puternic, oricât de fierbinte, lumina sa nu va fi niciodată deplină fără zâmbetul tău. Atunci când zâmbești, ochii îți strălucesc, iar aripi încep să-ți crească. Ești un înger, o adevărată minune. Prin zâmbet, mi-ai cucerit sufletul definitiv! Am știut din prima clipă, din momentul primei priviri, că ești specială. M-am îndrăgostit atunci iremediabil! De tine și numai de tine! După câteva zile, în momentul primului nostru sărut, sub brațele protectoare ale copacului nostru, într-un 16 iulie superb, am simțit că mă înalț. Odată cu fluturii din sufletul meu! Ah, ce amintiri! Ce momente!

“Soli lumen inferre”…”a aduce lumină Soarelui”…

Acum, cu amintirea acelei zile în brațe, mă gândesc că poate suferințele mele au avut un scop. Acela de a mă învăța să apreciez simplitatea, respectul, grija, dragostea. Acela de a mă face să devin prieten cu natura… Acum pot iubi! Și o fac fără reținere, cu cea mai mare plăcere, din tot sufletul! Iubesc și sunt iubit! Și sunt cel mai fericit om din lume!

Îți mulțumesc pentru tot! Te iubesc, îngeraș mic și frumos! La mulți ani!


734856_10151188564360877_1073952182_n_large

Imaginile sunt de aici și de aici!

~ by Crisego on January 16, 2013.

4 Responses to “Soli lumen inferre”

  1. aaaaah, cat m-ai emotionat >:D< ufff, cat de frumos ai scris giubidic…te iubesc mult de tot si iti multumesc pentru tot, inclusiv pentru cuvintele astea atat de speciale, pe care stii ca le ador😀 La multi ani…sa ne traim toata viata! Te iubeeeeeeeeeesc mult, mult, copil! :*

    • >:D< iiiiiii la multi ani, scumpa mea!❤ ma bucur mult sa te vad fericita si iti multumesc si eu pentru tot :*❤ e un vis❤ e placerea mea sa scriu pentru tine❤ te iubeeeeeeeesc, copil drag❤ la multi aaaaani! :*❤

  2. iar pisicile sunt awwww❤❤

Your opinion counts

 
